Η Υπηρεσία openABEKT διατίθεται διαδικτυακά. Αυτό σημαίνει ότι διατίθεται από τις Υποδομές Νέφους του ΕΚΤ, οπότε δεν απαιτείται τοπική εγκατάσταση στα υπολογιστικά συστήματα των φορέων που τη χρησιμοποιούν. Για τη χρήση του openABEKT οι βιβλιοθήκες χρειάζονται ένα σταθμό εργασίας με σύνδεση στο διαδίκτυο, ένα σύγχρονο φυλλομετρητή ιστοσελίδων (web browser) και οθόνη (έγχρωμη μεγέθους 17΄΄ ή μεγαλύτερη). Το ΕΚΤ παρέχει την πλατφόρμα, την υποδομή και τις υπηρεσίες για τη λειτουργία του συστήματος της βιβλιοθήκης, τη φιλοξενία των δεδομένων και των υπηρεσιών της και την ανοικτή διάθεσή τους σε πραγματικό χρόνο μέσα από το διαδίκτυο. Αυτά περιλαμβάνουν επιπλέον τη διάθεση αποθηκευτικού χώρου στις υποδομές νέφους του ΕΚΤ, υπηρεσίες αντιγράφων ασφαλείας και μακροχρόνιας διαφύλαξης περιεχομένου, υπηρεσίες υψηλής διαθεσιμότητας υποδομών νέφους με υψηλές ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο και disaster recovery. Αναλυτικότερα η Υπηρεσία openABEKT περιλαμβάνει:
Για την παραγωγική χρήση του openABEKT και την υποστήριξη του όγκου όλων των δεδομένων σας (μεταδεδομένα και ψηφιακά αρχεία) σας διατίθεται ο απαιτούμενος αποθηκευτικός χώρος, συστημικοί πόροι, υψηλές ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο και υψηλά επίπεδα διαθεσιμότητας της υπηρεσίας. Επιπλέον, το ΕΚΤ υλοποιεί όλες τις διαδικασίες διασφάλισης δημιουργώντας καθημερινό αντίγραφο ασφαλείας (backup αρχεία) των δεδομένων που φιλοξενούνται στις υποδομές του. Τα αντίγραφα ασφαλείας διατηρούνται και σε περίπτωση ανάγκης, παρέχεται η δυνατότητα ανάκτησης. Τα χαρακτηριστικά της υποδομής νέφους που θα χρησιμοποιείτε προσδιορίζονται από το πακέτο της υπηρεσίας openABEKT που θα λάβετε.
Η Υπηρεσία Μετάπτωσης καλύπτει τη μεταφορά υπαρχόντων δεδομένων της βιβλιοθήκης σας στην εφαρμογή openABEKT που θα χρησιμοποιείτε. Η Υπηρεσία παρέχεται σε δύο επίπεδα:
H εφαρμογή openABEKT σας διατίθεται με όλες τις λειτουργίες της και διαμορφωμένη όπως καθορίσατε στο openABEKT Wizard. Παράλληλα, σας παρέχονται στοιχεία πρόσβασης για χρήστη με δικαιώματα Manager ο οποίος θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί χρήστες με καθορισμένους ρόλους και να διαμορφώνει από εδώ και πέρα την εμφάνιση της εφαρμογής σας.
Η υπηρεσία eLearning είναι μια σύγχρονη υπηρεσία εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία προσφέρεται μέσα από εύχρηστο και εξελιγμένο μαθησιακό περιβάλλον αξιοποιώντας εικόνα, κείμενα και ήχο με σκοπό να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις για τη βέλτιστη χρήση και αξιοποίηση της εφαρμογής openABEKT. Η υπηρεσία e-Learning περιλαμβάνει:
Για τους χρήστες της Υπηρεσίας η πρόσβαση γίνεται από τη διεύθυνση saas-elearning.ekt.gr και είναι συνεχής για το προσωπικό της βιβλιοθήκης σας 24/7, χωρίς χρονικό ή άλλο περιορισμό καθ΄όλη τη διάρκεια της συνεργασίας σας με το ΕΚΤ. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του eLearning από τη βιβλιοθήκη, ξεκινάει η παροχή της Υπηρεσίας Υποστήριξης για τη χρήση του openABEKT.
Η eKnowledgeBase αποτελεί μια δεξαμενή γνώσης στην οποία συγκεντρώνεται το σύνολο της υποστηρικτικής πληροφορίας για τη χρήση και την αξιοποίηση της Υπηρεσίας openABEKT. Το προσωπικό της βιβλιοθήκης σας μπορεί να εντοπίσει πληροφορίες για εργασίες που χρειάζεται να εκτελέσει μέσα από οδηγούς, συχνές ερωτήσεις, εγχειρίδια, θεματικές παρουσιάσεις, αναφορές και διευκρινίσεις. Η Ενιαία Γνωσιακή Βάση επικαιροποιείται συνεχώς ενώ οι υποστηρικτικές πληροφορίες που περιέχει, περιλαμβάνουν:
Η υπηρεσία eHelpDesk απαντά σε κάθε ερώτημα και πρόσθετη ανάγκη των φορέων, παρέχοντας τις αναγκαίες πληροφορίες και επιλύοντας άμεσα και αποτελεσματικά εξειδικευμένα ζητήματα. Η υπηρεσία καλύπτει:
Για τους χρήστες της Υπηρεσίας η πρόσβαση γίνεται από τη διεύθυνση helpdesk.saas.ekt.gr. Προαπαιτούμενο για την παροχή της Υπηρεσίας Υποστήριξης σε θέματα που αφορούν τη χρήση του openABEKT, αποτελεί η επιτυχής ολοκλήρωσή της Υπηρεσίας Διαδικτυακής Εκπαίδευσης τουλάχιστον από ένα άτομο, από το προσωπικό της βιβλιοθήκης σας. Η υπηρεσία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 9:00-17:00. Ο μέγιστος χρόνος απόκρισης καθορίζεται από το πακέτο της υπηρεσίας openABEKT που λαμβάνει η βιβλιοθήκη.
Επιπρόσθετα στις παραπάνω υπηρεσίες, διατίθεται και η υπηρεσία Disaster Recovery, η οποία διασφαλίζει πλήρως την ακεραιότητα της εφαρμογής σας (συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου και των παρεχόμενων υπηρεσιών) σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης όπως φυσικές καταστροφές. Η υπηρεσία είναι προαιρετική και προσφέρεται με πρόσθετο κόστος, ανάλογα με το πακέτο της υπηρεσίας openABEKT που επιλέγετε.